Ingat.... baca basmalah dulu...

Khamis, November 18, 2010

keputusan yang menarik.... hahaha

Alhamdulillah... dah lame tak bukak blog sendiri......
ye la.. sibuk nak periksa....  tapi sekarang... BEBAS!!!
periksa dah habis.. apatah lagi keputusan sudah keluar....
hahaha...... 8A 1B orang luar pandang tinggi... tapi teruknya...... Bahasa Melayu boleh plak B!!!!!!
malu betul aku!!!! kalau la ini percubaan PMR... emmm... habes aku!!!!!
xpela..... yang penting... aku bangkit semula naik ke top 5 dlm form.... drpd ujian bln puasa lps... heiish!
UD2: 4A 4B 1D!!!!! teruk weyh!!!! dah la hampir nak fail!!!!!!! Sejarah pulak tu!!!!! lagi la malu!!!!!
huuuh! itu yang lepas... jadikan pengajaran bagi aku yang sebenarnya... BENCIKAN SEJARAH!!!!!!
kejam ke aku ni sebagai rakyat Malaysia uang tak prihatin terhadap sejarah negara sendiri!!! hahahaha!!!!!